L'Ajuntament de Rossell té signat des de 2017 un convei de col·laboració amb l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV), pel qual es constiueix com a Punt de Registre d'Usuari (PRU) de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana.
Els ciutadans que desitgen sol·licitar un certificat de firma digital de ciutadà (persona física) en suport software poden adreçar-se a les oficines de l'Ajuntament de Rossell. La sol·licitud del certificat de firma digital és presencial i el sol·licitant haurà d'identificar-se per mitjà del seu DNI, NIE o passaport espanyol, en vigor. El tràmit és gratuït,
Una vegada realitzat el tràmit l'usuari s'haurà de descarregar el certificat digital al seu ordinador personal amb la clau que li han proporcionat a les oficines de l'ajuntament. En el procés de descarregar el certificat digital, l'usuari triarà una contrasenya que serà necessària posteriorment per fer la instal·lació del certificat. Este arxiu descarregat, juntament amb la contrasenya triada, és aconsellable guardar-lo per si cal fer una nova instal·lació en el futur o instal·lar-lo en un altre ordinador.
-
Video de com instal·lar el certificat personal al nostre ordinador
-
Tràmits que es poden fer a la Seu Electrònica de l'ajuntament de Rossell